Audi Twin Cup 2023. destination: progress.
Отборът на Порше София Запад с участие на тазгодишното издание на престижния конкурс Audi Twin Cup в категории "Продажби" и "Следпродажбено обслужване".
![Audi Twin Cup 2023_POZA Team](https://www.porschesofiazapad.bg/novini/audi-twin-cup-2023-zarezhdame-progresa/@@poi.imageproxy/b8adad8fd725408e987b899e47802c72/ae008b5c-d1c8-4ba8-a66c-96e647341396.jpeg/news)
Екипът на Audi Bulgaria, представен от Порше София Запад, демонстрира отлични познания за марката и първокласен умения в продажбените и следпродажбените процеси на Audi Twin Cup 2023.
Twin Cup е глобалното състезание на AUDI AG, което пресъздава безупречното обслужване на клиентите. До тази година Audi Twin Cup се провеждаше в две Aftersales категории – обслужване и технологии. В тазгодишното издание за първи път към състезанието се присъединиха и търговски екипи в подкатегориите "Нови" и "Употребявани автомобили." Името на събитието от 2023 г. вече репрезентира двете бизнес подразделения - „Продажби“ и „Следпродажбено обслужване.“
![Image](./@@poi.imageproxy/c55570d7054a4ba7978679d123371b95/cdbeaf9f-06f3-405b-8b47-c8661d1364fb.jpeg)
За екипа на Порше София Запад удовлетворението на клиентите и отличното обслужване са от първостепенно значение. За да докажем ангажимента си да предоставим най-доброто изживяване за тях, за поредна година взехме участие в престижния конкурс Audi Twin Cup 2023. Заредени с мотивация и ентусиазъм, нашите квалифицирани специалисти демонстрираха своята експертиза и в двете категории - "Продажби" и "Следпродажбено обслужване."
Заедно с отборите на още 26 пазара, Team Bulgaria премина през серия състезателни кръгове, на които демонстрира своето широкообхватно ноу-хау и технически умения в допълнение към първокласните си търговски способности в продажбите и следпродажбеното обслужване. Задачите бяха основани на сценарии, с които екипите се сблъскват в ежедневната си работа. В допълнение към предизвикателствата, свързани с модели като Audi Q8 e-tron, Audi Q4 e-tron и Audi Q5, експертният опит на участниците беше подложен и на всеобхватен тест за продуктите, клиентите, процесите и бранда.
![Image](./@@poi.imageproxy/2e07bd8ddc284c628d29b8a8e7d0dc06/58ba558c-972b-4b87-a832-b2cf67fda1c9.jpeg)
![Image](./@@poi.imageproxy/6b818d2d75e548c5978742204cd7a2c5/03c131c0-9182-4a28-80bf-6eec915f8cef.jpeg)
![Image](./@@poi.imageproxy/c3f14954e7404c53beef8c74192c6e1c/4c1fe41a-2d64-48ed-ba46-46713d2d4e23.jpeg)
![Image](./@@poi.imageproxy/d90b1dfc4add4d14a1b698d1045a00b3/7ca3ac56-fb67-42dc-9575-1db8e11cba8b.jpeg)
![Image](./@@poi.imageproxy/f96178722484426eb4472ef40c068343/16938ce1-7cb6-4e08-94a5-202acc050b14.jpeg)